Software-ul utilizat in clinica ta trebuie să atingă fiecare aspect al activității zilnice, de la ușurința cu care poți comunica cu proprietarii până la calitatea serviciilor oferite pacienților.

Te gândești să faci o schimbare a modului în care îți manageriezi clinica veterinară?

Dacă răspunsul este DA, ține cont de aceste 5 aspecte:

1. Care sunt funcționalitățile și avantajele?

Un software veterinar ar trebui să te ajute să economisești timp, dar și să îți dezvolți clinica. Gândește-te care sunt lucrurile care îți ocupă cel mai mult timp în prezent (poate fișele medicale, registrele obligatorii, inventarierea sau sunatul clienților?) – acesta este un punct puternic de plecare în alegerea unui software. Soluția pe care o alegi ar trebui să aibă cât mai multe dintre aceste functionalități deoarece nu îți dorești să folosești mai multe software-uri.

Un alt aspect important este cum te va ajuta noua soluție să îți dezvolți afacerea în continuare. Poate nu ai tu un răspuns la această întrebare în prezent, dar o soluție bună îți va arăta exact cum te ajută să crești.

 

2. Software-ul se află pe un server sau în cloud?

Un sistem de management tradițional, dependent de o stație de lucru (un calculator al clinicii), presupune o instalare laborioasă, precum si cerințe specifice de sistem. Pe perioadele de mentenanță, aceste sisteme devin indisponibile ceea ce îngreunează temporar activitatea din clinică.

În plus, un alt dezavantaj al soluțiilor care nu sunt cloud este reprezentat de posibilitatea pierderii tuturor datelor de pe server.

Sistemele cloud-based, cum este și Digitail, pot fi folosite de pe orice device: smartphone, tabletă, laptop și au în plus avantajul că update-urile vor fi făcute automat, functționlitățile noi fiind la dispoziția utilizatorilor imediat după ce apar.

Comparativ cu sistemele aflate pe un server local, cele cloud-based pastrează toate datele într-un centru securizat, efectuând backup-uri zilnice, protejând informațiile clinicii tale in cazul unor evenimente nefericite ca atacurile cibernetice, incendii sau chiar furturi de echipamente digitale.

 

3. Îți va asigura noul furnizor o tranziție ușoară?

Știm că poate părea complicat la început să faci tranziția dintre sistemul de management existent către unul digital, de aceea este foarte important să te asiguri că vei primi tot suportul necesar pentru a putea implementa noua soluție simplu și rapid. De la traininguri cu toată echipa, până la migrarea datelor pe noul sistem, noul furnizor trebuie să îți ofere toate informațiile de care ai nevoie înainte să începi.

Nicio afacere nu este identică cu cealaltă, de aceea este important ca echipa să-ți înțeleagă nevoile și să te ajute să implementezi noul sistem în cel mai eficient mod posibil.

 

4. Vei avea mereu acces la suportul furnizorilor?

Fie că este vorba despre o eroare tehnică sau despre o eroare umană, echipa de suport trebuie să fie mereu la dispoziția clienților pentru a răspunde oricărui tip de întrebare. Indiferent de situație, este important să știi că te poți baza pe echipa tehnică a software-ului.

 

5. Este software-ul la curent cu noua legislație GDPR?

Probabil că ai auzit despre noua lege GDPR. Deoarece clinicile lucrează cu multe date personale, este important să te asiguri că alegi un software care te ajută să respecți legea, fără să îți dea bătăi de cap.